מידע ותמיכה
מידע ותמיכה
בגולן טלקום הנך חופשי מהתחייבות ובכל עת יכול לבחור להתנתק.
יש לנו מסלול מהיר למשלוח של SIM, ניתן להזמין שליחות של UPS בעלות של 15 ₪.
השירות מתאים ללקוחות המעוניינים לקבל את כרטיס ה-SIM בהקדם, כמו כן מיועד עבור קבלת כרטיס SIM חלופי בעקבות אובדן או גניבה.
המשלוח ייעשה עד בית הלקוח ויימסר ידנית, במקרה של אי המצאות הלקוח בכתובת כרטיס/י ה-SIM יושאר/ו בתיבת הדואר.
למזמינים עד השעה 16:00 אחה"צ המשלוח יסופק ביום העסקים הבא ולמזמינים אחרי השעה 16:00 אחה"צ ביום העסקים שאחריו (בימי שישי ושבת אין משלוחים).
לדוגמא: כרטיס SIM שהוזמן ביום שני בבוקר בשעה 12:00 יסופק ביום שלישי. כרטיס SIM שהוזמן ביום שני בשעה 17:00 יסופק במהלך יום רביעי.
כרטיסי SIM שהוזמנו ביום חמישי עד השעה 16:00 יסופקו במהלך יום ראשון.
כרטיסי SIM שהוזמנו ביום חמישי אחרי השעה 16:00 או ביום שישי יסופקו במהלך יום שני.
למזמינים במהלך חג או שבת השליחות תסופק תוך שני ימי עסקים.
שירות איסוף עצמי (פיק אפ)
שירות מסירה במאות נקודות איסוף הקרובות לביתך ולוקרים מאובטחים הפזורים ברחבי רץ - אספו את החבילה בזמן ובמקום הנוח לכם ביותר. השירות מופעל על ידי UPS.
כרטיסי הסים יגיעו ביום למחרת או יומיים אחרי ההזמנה. הזמנות לפני השעה 16:00 יגיע למחרת, הזמנות אחרי השעה 16:00 יגיעו למקום האיסוף כעבור יומיים.
השירות אינו כרוך בתשלום.
בבחירת השירות תוכל להשאר מעודכן לאורך כל תהליך המסירה ויישלח אליך SMS עם הגעת החבילה לנקודה שבחרת ופרטים מלאים אודות מיקום ושעת פעילות הנקודה.
בהגיעך לנקודה יש להכנס לקישור שמופיע בהודעת הSMS ולאשר את קבלת החבילה.
אופן ההזמנה:
בעת אישור הזמנת כרטיס ה-SIM תוצע אפשרות של משלוח לנקודת איסוף. בבחירה באופציה הנ"ל ייפתח חלון של האתר של UPS ושם עליך לבחור את נקודת האיסוף הרצויה ע"פ כתובת הקרובה למקום מגוריך או מקום עבודתך. תוכל לראות את הנקודה שבחרת בסיכום ההזמנה.
השירות אינו מתאים ללקוחות המחזיקים בקו כשר.
כן, ע"פ חוק ניידות המספרים אתה יכול לעבור אלינו ולשמור על המספר הסלולרי שלך.
שים לב! אל תתנתק מחברת הסלולר אחרת תאבד את המספר שלך.
אנחנו נדאג להעברת המספר שלך אלינו.
הנך רשאי לבקש להעביר את המספר הסלולרי לגולן טלקום רק אם המספר הינו בבעלותך האישית.
כן! לקוחות של כרטיסי פריפייד (BigTalk,Talkman,Talk&Go) יכולים לעבור לגולן טלקום (להתנייד) ולשמור על המספר שלהם.
אם אתה רוצה לשמור על המספר שלך (ניידות מספרים)
- שים לב! אל תפנה לחברת הסלולר כדי להתנתק, אחרת תאבד את המספר. אנחנו נפנה עבורך לחברת הסלולר שלך ונבצע את העברת הקו
- סיים את תהליך הרכישה באתר, תוך מספר ימים יגיע אליך במעטפה כרטיס ה-SIM החדש, הפעל אותו ועברת לגולן טלקום
- לידיעתך, לא ניתן לנייד מספרים אשר אינם בבעלותך ומספרים של ריסיילרים כגון: אנטל, תבור, פתרונות תקשורת, קורלנדר שירותי נהיגה וכו'
אם אתה רוצה מספר חדש עם קידומת 058 שלנו
- עליך לשלוח לחברת הסלולר שלך בקשה להתנתק (אחרי שקיבלת את כרטיס ה- sim של גולן טלקום), כדי לבטל את התחייבויותיך לתשלום כלפיה, למעט עבור הטלפון אם נותרה לך יתרת תקופה לתשלום.
- הפעל את כרטיס ה- sim ועברת לגולן טלקום.
ניסית להתנייד ולא קיבלת קוד אימות בהודעת SMS? יתכן והטלפון שלך חסום לקבלת - SMS.
כדי לקבל קוד אימות אנא בחר באופציה הנוספת המופיעה באתר "לא קיבלתי קוד אימות, שלח שוב באמצעות מענה קולי."
אתה תקבל שיחה נכנסת מגולן טלקום עם קוד אימות קולי, הקלד את קוד האימות והמשך בתהליך הרישום.
אם עדיין אינך מקבל את קוד האימות יתכן וקיים חוסר התאמה בין הנתונים שמסרת לבין נתוני הבעלים הרשום למספר אותו אתה מבקש להתנייד.
אנא וודא שהמספר המבוקש רשום על שמך ושהפרטים שמסרת נכונים.
כן. הטלפון ממשיך לפעול ברשת הקיימת עד לקבלת הסים מאתנו והפעלתו על ידך.
כן, תוכל לבחור מספר חדש עם הקידומת שלנו 058 בתנאי שאינו תפוס כבר. תוכל לבדוק את פניות המספר או לקבל הצעה שלנו למספר חדש או לרצף מספרים בתהליך רכישת ה- SIM.
הצטרף אלינו ב- www.golantelecom.co.il .
כן, בגולן טלקום אנחנו מציעים sim "כשר". ה- sim ה-"כשר" חוסם שירותי תוכן, גלישה, הודעות ומספרים שוועדת הרבנים הגדירה מראש כאסורים. ה- sim ה-"כשר" יעבוד אך ורק במכשיר "כשר" שמותאם לו, כך שעליך לוודא לפני הרכישה שיש לך מכשיר מתאים.
במכשיר כשר התחילית של המספר הסידורי הוא צירוף 8 הספרות הראשונות של הIMEI - ניתן לבדוק את מספר ה- IMEI על ידי חיוג במכשיר: #06#*
בעת ביצוע ההזמנה בגולן טלקום אם אתה מזמין מספר חדש כל שעליך לעשות הוא לסמן את האופציה של קו "כשר" והמערכת תפיק את ה-sim ה "כשר" עבורך.
בניוד מחברה אחרת שבה הינך לקוח עם sim "כשר" המערכת תזהה שמדובר במספר כשר של חברה אחרת ותפיק עבורך sim "כשר".
לידעתך, בקו "כשר" שירות sim לרכב אינו זמין.
במידה והמכשיר נרכש בכרטיס אשראי כל התשלומים ימשיכו לרדת באותו אופן גם לאחר שתעבור לגולן טלקום ולא יחייבו אותך על כל היתרה בתשלום אחד.
למעשה התשלום והחלוקה לתשלומים נעשה מול חברת האשראי ולא מול החברה ממנה קנית את המכשיר ולכן המעבר אלינו לא ישפיע על המשך התשלומים.
- באמצעות כרטיס PAYPAL
- כרטיס אשראי (מלבד כרטיס האשראי Direct)
- בהוראת קבע- ללקוחות בבנק הדואר, בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק מזרחי ובנק ערבי ישראלי. בתשלום בהוראת קבע תגבה עמלה על סך 15 ש"ח באופן חד פעמי.
- בחר "קווי הטלפון שלי"
- בחר "עדכון פרטים"
- בחר "החלפת אמצעי תשלום"
- קוד המוסד שלנו לטובת פתיחת הרשאה לחיוב חשבון בבנקים השונים הוא 54528
כן.
לתשומת לבך, התשלום באמצעות כרטיס אשראי ניתן אך ורק במגבלת חיבור של עד חשבון אחד לכרטיס אשראי זר, ועד שישה קווים במספר חשבון לקוח. בתשלום בכרטיס אשראי זר תגבה עמלה על סך 30 ש"ח באופן חד פעמי.
המדינות שהמערכת שלנו תכבד את כרטיס האשראי הזר הן:
אוסטריה,בולגריה, בלגיה, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, פולין, פורטוגל, סלובקיה, רומניה, סלובניה, ספרד, שוודיה, בריטניה, שוויץ, ארה"ב, ארגנטינה,רוסיה, בלארוס ורשתות פלסטינאיות.
ניתן לקבל את הסים במעטפה באמצעות דואר ישראל, בהתאם לזמני הטיפול, המשלוח ואזורי החלוקה של דואר ישראל.
בנוסף, יש לנו מסלול מהיר למשלוח של SIM, ניתן להזמין שליחות של UPS בעלות של 15 ₪.
השירות מתאים ללקוחות המעוניינים לקבל את כרטיס ה-SIM בהקדם, כמו כן מיועד עבור קבלת כרטיס SIM חלופי בעקבות אובדן או גניבה.
המשלוח ייעשה עד בית הלקוח ויימסר ידנית, במקרה של אי המצאות הלקוח בכתובת כרטיס/י ה-SIM יושאר/ו בתיבת הדואר.
למזמינים עד השעה 16:00 אחה"צ המשלוח יסופק ביום העסקים הבא ולמזמינים אחרי השעה 16:00 אחה"צ ביום העסקים שאחריו (בימי שישי ושבת אין משלוחים).
לדוגמא: כרטיס SIM שהוזמן ביום שני בבוקר בשעה 12:00 יסופק ביום שלישי. כרטיס SIM שהוזמן ביום שני בשעה 17:00 יסופק במהלך יום רביעי.
כרטיסי SIM שהוזמנו ביום חמישי עד השעה 16:00 יסופקו במהלך יום ראשון.
כרטיסי SIM שהוזמנו ביום חמישי אחרי השעה 16:00 או ביום שישי יסופקו במהלך יום שני.
למזמינים במהלך חג או שבת השליחות תסופק תוך שני ימי עסקים.
כן יש לנו מסלול מהיר למשלוח של SIM, ניתן להזמין שליחות של UPS בעלות של 15 ₪.
השירות מתאים ללקוחות המעוניינים לקבל את כרטיס ה-SIM בהקדם, כמו כן מיועד עבור קבלת כרטיס SIM חלופי בעקבות אובדן או גניבה.
המשלוח ייעשה עד בית הלקוח ויימסר ידנית, במקרה של אי המצאות הלקוח בכתובת כרטיס/י ה-SIM יושאר/ו בתיבת הדואר.
למזמינים עד השעה 16:00 אחה"צ המשלוח יסופק ביום העסקים הבא ולמזמינים אחרי השעה 16:00 אחה"צ ביום העסקים שאחריו (בימי שישי ושבת אין משלוחים).
לדוגמא: כרטיס SIM שהוזמן ביום שני בבוקר בשעה 12:00 יסופק ביום שלישי. כרטיס SIM שהוזמן ביום שני בשעה 17:00 יסופק במהלך יום רביעי.
כרטיסי SIM שהוזמנו ביום חמישי עד השעה 16:00 יסופקו במהלך יום ראשון.
כרטיסי SIM שהוזמנו ביום חמישי אחרי השעה 16:00 או ביום שישי יסופקו במהלך יום שני.
למזמינים במהלך חג או שבת השליחות תסופק תוך שני ימי עסקים.
אתה יכול להיכנס ל"האזור האישי שלי" באתר בכל רגע נתון ולראות את סטטוס משלוח ה- sim.
אם הסטטוס הרשום הוא: "בטיפול גולן טלקום" אזי ה- sim עדיין לא נשלח אליך, אל תדאג זה בטיפולנו והוא ישלח בקרוב מאוד. תוכל להמשיך ולעקוב באתר אחר הסטטוס של המשלוח.
אם הסטטוס הרשום הוא: "נשלח אליך ע"י הדואר" המעטפה בדרך אליך באמצעות דואר ישראל, בהתאם לזמני הטיפול, המשלוח ואזורי החלוקה של דואר ישראל .
במידה והכרטיס לא הגיע, לחץ על כפתור "שלח שוב" שיופיע במעקב הזמנות.
ה- sim ישלח אליך הפעם הזו ללא חיוב נוסף. לכן , אנא ודא שנית שפרטי הכתובת מדוייקים כדי שהבעיה לא תחזור. משלוח סים חוזר, אם יידרש, יחוייב בתשלום.
- סדרת 12 iPhone
- סדרת 13 iPhone
- iPhone 14 סדרת
- סדרת S21 Samsung Galaxy
- סדרת S22 Samsung Galaxy
- Redmi note 9T, POCO F3 - XIAOMI
- ,EB2103 OnePlus - KB2003
*הרשימה מתייחסת למכשירים הפופלריים ביותר ולא לכלל המכשירים בשוק התומכים ברשת 5G
בדיוק כפי שהיום מוצג בטלפון G4 או LTE, כשתהיה מחובר לרשת G5 יופיע הסמל המתאים. על מנת לגלוש ברשת, צריך להיות באזור עם פריסה של דור 5 ועם מכשיר תומך.
שירות ה5G של גולן טלקום נותן מהירות גלישה מטורפת!
בלי עומסים, בלי buffering ובלי המתנה - אפילו יותר טוב ממהירות האינטרנט הביתי.
הרשת מאפשרת מהירות גלישה גבוהה במיוחד, זמני טעינה קצרים ויכולות תקשורת משופרות.
לגולן כבר יש רשת 5G במקומות רבים ברחבי הארץ! בכדי להנות מהרשת יש לעבור לאחת החבילות התומכות ב5G.
- מהירות גלישה מטורפת!
- מחירים של 5G שלא יחזרו!
- שירות הסלולר הכי מתקדם בישראל!
כן, השימוש ברשת הG5 אפשרית רק עם מכשיר התומך בטכנולוגיה זו.
לא בטוח, זה תלוי במדינה בה נקנה המכשיר והתדרים בה המדינה משתמשת. מומלץ לוודא שהמכשיר תומך בתדרי דור 5 בישראל.
כן, הטלפון ממשיך לפעול ברשת הקיימת עד לקבלת הסים מאתנו והפעלתו על ידך.
אתה יכול להיכנס ל"האזור האישי שלי" באתר בכל רגע נתון ולראות את סטטוס משלוח ה- sim.
אם הסטטוס הרשום הוא: "בטיפול גולן טלקום" אזי ה- sim עדין לא נשלח אליך, אל תדאג זה בטיפולנו והוא ישלח בקרוב מאוד. תוכל להמשיך ולעקוב באתר אחר הסטטוס של המשלוח.
אם הסטטוס הרשום הוא: "נשלח אליך ע"י הדואר" המעטפה בדרך אליך באמצעות דואר ישראל, בהתאם לזמני הטיפול, המשלוח ואזורי החלוקה של דואר ישראל .
במידה והכרטיס לא הגיע, לחץ על כפתור "שלח שוב" שיופיע במעקב הזמנות.
ה- sim ישלח אליך הפעם הזו ללא חיוב נוסף. לכן , אנא ודא שנית שפרטי הכתובת מדוייקים כדי שהבעיה לא תחזור. משלוח סים חוזר, אם יידרש, יחוייב בתשלום.
"SIM כשר" עובד במכשיר כשר בלבד.
להלן רשימת המס' הסידורי של המכשירים ה-"כשרים" התומכים ב-SIM של גולן טלקום:
35642105
35613505
35194206
35195305
352377060
35195305
40354083
35704601
35746405
35932906
35195305
5195305358102056/3
354905070447398
35932906
86146805
86079504
35790809
35261718
35810205
86146805
86147105
35585820
86572103
* התחילית של המספר הסידורי הוא צירוף 8 הספרות הראשונות של הIMEI - ניתן לבדוק את מספר ה- IMEI על ידי חיוג במכשיר: #06#*.
* עליך לוודא, שהמכשיר שלך תומך ב-SIM הכשר של חברת גולן טלקום.
* השירותים הבאים עדיין אינם זמינים בקו כשר: SIM לרכב והמספר הוירטואלי שלי.
אנו מצטערים על כך שאבד/נגנב לך הסים/ המכשיר.
בשלב המיידי מומלץ לדווח על אבדן/גניבה כדי למנוע שימוש בטלפון על ידי אנשים זרים.
אנא פעל על פי השלבים הבאים:
- היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il
- בחר בכפתור "האזור האישי שלי" (צד שמאל למעלה)
- בחר ב"דיווח על אובדן/גניבה"
לתשומת ליבך,
- ניתן לעדכן על אבדן או גניבה של סים ומכשיר גם ב- IVR, חייג 0058* או: 1800016059/ 1700016059
- לאחר תיאום עם מוקד שירות הלקוחות ניתן לגשת לסניפים השונים המופיעים באתר, לקבל סים חדש במקום ולשחרר את החסימה על הקו.
תשלום חד פעמי של 19 ₪* אשר מחויב בעת הרכישה. חשבונית על תשלום זה תחכה לכם תוך מספר ימים בעמוד האישי שלכם באתר. לידיעתך כל כרטיס sim מחויב בנפרד.
*אלא אם כן נקבע אחרת בעיקרי פרטי התכנית הרלוונטית.
בעת הפעלת כרטיס ב-SIM תחוייב בעלות של 30 ₪ עבור כל כרטיס.
ב"האזור האישי שלי" תוכל לעדכן את פרטיך ופרטי התשלום
כדי לעדכן את פרטיך:
- היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il
- בחר בכפתור "האזור האישי שלי"
- בחר ב"עדכון פרטים אישיים" לעדכון פרטים או ב"עדכון אמצעי תשלום" לעדכון אמצעי תשלום
החוזה האישי שלך עם גולן טלקום וטופס הגישה לשירותים נמצא ב"האזור האישי שלי", כדי לראות או להדפיס את החוזה האישי שלך עקוב אחר ההוראות הבאות:
- היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il
- בחר בכפתור "האזור האישי שלי"
- בחר ב"מסמכים"
לידיעתך באתר של גולן טלקום בעמוד הבית (www.golantelecom.co.il) בסרגל התחתון מופיע מסמך תנאי השימוש באתר.
ע"פ החוק המסמך הזה הינו בשפה העברית בלבד.
תעריפים בחו"ל לשירותים הבאים: שיחות מקומיות, שיחות נכנסות, שיחות יוצאות, שיחות לישראל, שיחות יוצאות לשאר מדינות העולם, SMS לישראל , SMS למדינות העולם ותעריפי הגלישה בחו"ל.
לתעריפים המלאים לחץ כאן> תעריפי שיחות בחו"ל
- התעריפים אינם כוללים מספרי פרימיום
- פירוט שעות השיחות בחו"ל הינו לפי שעון ישראל גם בתאריך וגם בשעת השיחה
- אנו ממליצים לך לחסום את שירות הגלישה בחו"ל מכיוון שבסמאטרפונים יש יישומים ותוכנות אשר מבצעות גלישה או סנכרון באופן אוטומטי ואתם תחוייבו במלוא השימושים וחבל. לכן מומלץ לחסום את השירות לפני שאתם טסים לחו"ל
- התעריף נקוב בש"ח לדקה והינו פטור ממע"מ. יחידות הזמן לחיוב הן של דקה אחת
- החיוב עבור תקשורת נתונים בחו"ל: על בסיס יחידות של 10Kb. חיוב המינימום עבור כל גלישה לפי: 30Kb
- התעריפים עשויים להשתנות מעת לעת (בגלל התלות במפעילים הזרים ושערי מט"ח) ולכן אנו ממליצים לך להתעדכן בתעריפים במועד נסיעתך לחו"ל. כמו כן לידיעתך חלק מהמפעילים בחו"ל מחייבים גם במקרה בו השיחה לא נענתה (תפוס, ממתינה, לא זמין)
תעריפים לשיחה בינלאומית (מהטלפון הסלולרי של גולן טלקום בישראל לחו"ל)
לקובץ התעריפים המלאים >לחץ כאן
- המחירים נקובים בש"ח לדקה (כולל מע"מ). יחידות הזמן לחיוב הן של שניה אחת
- התעריפים הינם לכל השימושים שאינם כלולים בחבילת ההתקשרות החודשית
הינך משויך למפעיל בינלאומי: סלקום תקשורת קווית 013. חיוג או שיוך באמצעות מפעיל אחר אינם כלולים בחבילה ויחויבו בהתאם לתעריף המפעיל האחר
לבחירת מפעיל בינלאומי אחר:
- היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il.
- בחר בכפתור "האזור האישי שלי"
- כנס ל"שירותים נוספים"
- בחר בכפתור "שיחות בינלאומיות"
לחץ על כפתור "שמירה" המופיע בתחתית העמוד.
תעריפים בחו"ל לשירותים הבאים: שיחות מקומיות שיחות נכנסות, שיחות יוצאות, שיחות לישראל, שיחות יוצאות לשאר מדינות העולם, SMS לישראל, SMS למדינות העולם ותעריפי הגלישה בחו"ל.
להורדת תעריפים המלאים לחץ כאן תעריפי שיחות בחו"ל
- התעריפים אינם כוללים מספרי פרימיום
- פירוט שעות השיחות בחו"ל הינו לפי שעון ישראל גם בתאריך וגם בשעת השיחה
- התעריף נקוב בש"ח לדקה והינו פטור ממע"מ. יחידות הזמן לחיוב הן של דקה אחת
- התעריפים עשויים להשתנות מעת לעת (בגלל התלות במפעילים הזרים ושערי מט"ח) ולכן אנו ממליצים לך להתעדכן בתעריפים במועד נסיעתך לחו"ל. כמו כן לידיעתך, חלק מהמפעילים בחו"ל מחייבים גם במקרה בו השיחה לא נענתה (תפוס, ממתינה, לא זמין)
השיחה מחו"ל למוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום במספר 058-5555858 מהסלולרי של גולן טלקום בלבד הינו שיחת חינם.
מוקד חו"ל זמין גם בוואטסאפ במספר 058-7778888
מה כוללת החבילה "גולן טלקום" הכל כלול ב-129 ₪ לחודש בארץ ובחו"ל?
חבילת גולן טלקום הינה חבילה המאפשרת ליהנות משירותים בישראל ובחו"ל.
>שיחות מחו"ל לארץ
>שיחות נכנסות בחו"ל
>SMS יוצא מחו"ל לישראל
>גלישה בחו"ל בנפח 12GB לחודש
רשימת המדינות בהן השירותים המפורטים כלולים בחבילה מונה 57 מדינות והן: אוסטריה, אוסטרליה, אוקראינה, איחוד האמירויות, איטליה, איסלנד, אירלנד, אלבניה, אסטוניה, ארגנטינה, ארה"ב, בולגריה, בלארוס, בלגיה, ברזיל, בריטניה, גאורגיה, גאנה, גרמניה, דנמרק, דרום אפריקה, הודו, הולנד, הונג קונג, הונגריה, ויאטנם, טורקיה, יוון, לוקסמבורג, לטביה, ליטא, ליכטנשטיין, מונטנגרו, מלטה, מקדוניה, מקסיקו, נורווגיה, ניו זילנד, סין, סלובניה, סלובקיה, ספרד, סרביה, פולין, פורטוגל, פיליפינים, פינלנד, צ'כיה, צרפת, קנדה, קפריסין, קרואטיה, רומניה, רוסיה, שבדיה, שוויץ, תאילנד.
*מכשירי דור 2 (GSM בלבד) שעובדים בארץ, לא נתמכים בארה"ב ובקנדה בשל חוסר תאימות בתדרים.
בנוסף, השירות בארה"ב ניתן ב- 50 המדינות שבשטחה. הוא אינו כולל את האיזורים שמחוץ למים הטריטוריאליים של ארה"ב, האיים הקריביים, ג'מייקה, פורטו ריקו וכו'.
בנוסף, החבילה כוללת גם את השירותים הללו בישראל:
שיחות, SMS ו- MMS, עד 500 דקות שיחה ל- 56 מדינות בעולם למספרים נייחים (ארה"ב וקנדה כולל ניידים), גלישה בנפח 500GB.
(בשימוש הוגן לקו פרטי ולא כולל שיחות למספרי פרימיום).
לידיעתך, פירוט שעות השיחות בחו"ל הינו לפי שעון ישראל גם בתאריך וגם בשעת השיחה.
ב-30 יום הראשונים מרגע הפעלת כרטיס ב- SIM וההצטרפות לחבילה היא כוללת מסגרת שירותים בחו"ל המכילה:
- עד 100 דקות שיחה נכנסות ויוצאות מישראל לחו"ל ומחו"ל לישראל
- הודעות SMS נכנסות ויוצאות בחו"ל
- גלישה בנפח 2GB
בתום תקופת ה- 30 ימים הראשונים, החבילה תתעדכן אוטומטית ותכלול את המסגרת השירותים הרחבה.
מהו תוקף החבילה של החודש הראשון בגולן טלקום הכל כלול גם בחו"ל?
ללקוחות חדשים המצטרפים וללקוחות קיימים המבקשים לבצע החלפת חבילה במחזור החיוב הבא, ב- 15 לחודש.
לנרשמים לחבילת גולן טלקום הכל כלול גם בחו"ל החבילה תכלול במדינות:
- עד 100 דקות שיחה נכנסות בחו"ל ויוצאות מחו"ל לישראל
- הודעות SMS נכנסות מישראל ויוצאות מחו"ל לישראל
- גלישה בנפח 2GB
השירותים הכלולים בישראל:
שיחות, הודעות SMS ו-MMS, עד 500 דקות שיחה ל- 56 יעדים (ארה"ב וקנדה גם ניידים) וגלישה בנפח 500GB.
ללקוחות חדשים- בתום ה- 30 יום הראשונים מרגע ההפעלת כרטיס ה- SIM החבילה המלאה תתעדכן אוטומטית.
ללקוחות קיימים- החבילה תתעדכן במחזור החיוב הבא, ה- 15 לחודש.
ללקוחות קיימים המבצעים מעבר לחבילת גולן טלקום הכל כלול גם בחו"ל במעבר רטרו אקטיבי-
החבילה תחושב החל מה- 15 לחודש הקודם, בתום תקופה זו תתעדכן החבילה ההכוללת את שירותי חו"ל המלאים.
כיצד נספרים 45 יום בחו"ל? האם מרגע הנחיתה בחו"ל? השימוש בחו"ל? הדלקת המכשיר בחו"ל?
יום שימוש בחו"ל מוגדר החל מרגע שהמכשיר מתחבר לרשת בחו"ל.
במידה וקיימת אחת מן הפעולות הנ"ל במדינה בחו"ל היום בו בוצעה הפעולה נספר כיום שימוש בחו"ל והוא נכנס לצבירה של עד 45 יום לשימושים בחו"ל בשנה קלנדרית.
ספירת יום בחו"ל משמעו במהלכו או בחלקו של היום, לפי שעון ישראל בין 00:00 ועד לשעה 23:59 שלאחר מכן.
החל מהיום ה- 46 תחוייב עבור כל השירותים אשר הינך צורך בחו"ל בכל מדינות העולם.
בתום 45 הימים (בשנה קלנדרית) הניתנים לשימוש כולל בחבילת "גולן טלקום הכל כלול גם בחו"ל" תחסם אפשרותך לגלישה בסלולרי שלך בחו"ל ובכל תחילת שנה ב- (1.1) החסימה תשוחרר ותחודש ספירת 45 יום לשימוש בחו"ל במסגרת החבילה.
כמו כן, באפשרותך לרכוש אחת מחבילות חו"ל המגוונות המאפשרות לך לבחור את החבילה המתאימה לצורכייך. לפרטים נוספים> לחץ כאן
-פירוט שעות השיחות בחו"ל הינו לפי שעון ישראל גם בתאריך וגם בשעת השיחה.
מה קורה בתום 45 יום הכלולים בחבילת גולן טלקום הכל כלול ב- 99 ש"ח לחודש?
החבילה תקפה והינה קיימת כל עוד הינך בחבילת גולן טלקום הכל כלול במחיר של 129 ₪ לחודש .
הגבלת הזמן לשימושים בחו"ל הינה לעד 45 יום בשנה קלנדרית בלבד. זה אומר שאם שהיתי בחו"ל מעל ל-45 יום בשנה קלנדרית אחוייב בעלויות נוספות.
לקוח המנוי לחבילת "גולן טלקום הכל כלול גם בחו"ל" שניצל את מכסת 45 הימים הניתנים לשימוש הכל כלול בחו"ל, החל מהיום ה- 46, יהיה חסום לגלישה בחו"ל ויחוייב ע"פ התעריפון לכל דקת שיחה והודעת SMS בחו"ל ומחו"ל.
פירוט שעות השיחות בחו"ל הינו לפי שעון ישראל גם בתאריך וגם בשעת השיחה.
בנוסף החל מהיום ה- 46 הלקוח ייחסם לגלישה בחו"ל.
בכל תחילת שנה ב- (1.1) החסימה תשוחרר ותחודש ספירת 45 יום לשימוש בחו"ל במסגרת החבילה.
לתשומת לבך, באפשרותך לרכוש חבילת גלישה יומית בחו"ל. החבילה זמינה ב- 36 מדינות בעולם והיא כוללת נפח גלישה של 200MB בעלות יומית של 28.90 ש"ח ליום.
במידה ובחרת לרכוש חבילת גלישה יומית, עלייך לשחרר את חסימה הגלישה בחו"ל.
לידיעתך, פירוט שעות השיחות בחו"ל הינו לפי שעון ישראל גם בתאריך וגם בשעת השיחה.
האם אני יכול לרכוש תוספת ימים ל45 יום הכלולים בחבילת גולן טלקום הכל כלול ב- 129 ש"ח לחודש?
כן. באפשרותך להמשיך וליהנות מגלישה סלולרית, שיחות והודעות בחו"ל גם לאחר ניצול 45 הימים הניתנים במסגרת החבילה לשימוש כולל בחו"ל.
כל לקוח המנוי בחבילת 129 ש"ח או 79 ש"ח (כשר-פרימיום) יכול לרכוש תוספת ימים של 10 ימים נוספים בחו"ל לניצול עד סוף השנה הקלנדרית (31.12)
תכולת הימים כוללת את כל התכולה שיש היום בחבילת הכל כלול - 12GB גלישה בחודש + שיחות והודעות ללא הגבלה בחו"ל (לתוכנית הכשרה רק שיחות ללא הגבלה)
- מחיר חבילת תוספת הימים - ₪260 ל10 ימים נוספים מעבר ל45 ימים הכלולים בחבילה
- הזכאות לרכוש ניתנת גם במידה והלקוח לא ניצל את כל מכסת הימים
- החיוב על הרכישה הוא מראש, בעת הרכישה ולפני השימוש
- הזכאות רק ללקוחות בחבילות 79/129
- ניתן לרכוש את תוספת הימים פעם אחת בשנה קלנדרית
לרכישה ניתן לחייג 0058*
האם במסגרת החבילה אני יכול לחייג לכל המדינות בעולם ?
שיחות ליעדים שונים בעולם כלומר, שיחות מקומיות או שיחות למדינות שונות בחו"ל, אינן כלולות בעלות החבילה והן יחוייבו בנפרד.
לידיעתך, פירוט שעות השיחות בחו"ל הינו לפי שעון ישראל גם בתאריך וגם בשעת השיחה.
איך אני מחייג מחו"ל במדינות הכלולות בחבילת "גולן טלקום" הכל כלול ב-129 ₪ לחודש ליעדים בארץ ובחו"ל?
החיוג במדינות הכלולות בחבילה הוא חיוג ישיר בלבד או הוספת קידומת 972+ לפני כל שיחה. אין לבצע CALLBACK ממדינות אלו .
במדינות אחרות מאלו, יש לבצע שיחות בשיטת החיוג CALLBACK כמפורט באתר בעמוד : www.golantelecom.co.il
המדינות הכלולות הינן: ארה"ב*, יוון, בריטניה, ספרד, טורקיה, צרפת, אירלנד, צ'כיה, הונגריה, איטליה, מלטה, ניו זילנד, פורטוגל, דרום אפריקה, הולנד, בלגיה, גרמניה, פולין, שוויץ, אוסטריה, קפריסין, אוסטרליה, רומניה וקנדה.
*מכשירי דור 2 (GSM בלבד) שעובדים בארץ, לא נתמכים בארה"ב ובקנדה בשל חוסר תאימות בתדרים. מכשירי דור 3 הנתמכים בארה"ב ובקנדה הם בעלי התדרים 850 ו-1900 בלבד.
בנוסף, השירות בארה"ב ניתן ב- 50 המדינות שבשטחה. הוא אינו כולל את האיזורים שמחוץ למים הטריטוריאליים של ארה"ב, האיים הקריביים, ג'מייקה, פורטו ריקו וכו'.
מה קורה אם אני טס למספר מדינות שונות שחלקן כלולות בתוך חבילת "גולן טלקום" הכל כלול ב-129 ₪ בחודש וחלקן לא?
במדינות אשר כלולות בחבילת "גולן טלקום" הכל כלול ב-129 ₪ לחודש, לא תחויב על השירותים הכלולים בחבילה. ואילו, במעבר למדינה אשר אינה כלולה תחויב ע"פ התעריף באותה המדינה.
אנו ממליצים לך להיכנס למחשבון תעריפי חו"ל באתר ולבדוק את יעדי הנסיעה שלך טרם נסיעתך
חשוב לשים לב! שכשאתה נמצא באחת מהמדינות הכלולות בחבילה, אתה קולט את הרשת של אותה המדינה בפרט באזורי הגבולות של המדינות.
כשתגיע למדינה שאינה כלולה בחבילת "גולן טלקום" הכל כלול ב- 129 ש"ח לחודש, תקבל הודעת SMS המתריעה על כך שאינך במדינה כלולה בחבילה.
על פי החוק אתה חסום לגלישה בחו"ל אלא אם כן רכשת חבילת חו"ל הכוללת גלישה.
האם שיחות בחו"ל כלולות בחבילת "גולן טלקום גם בחו"ל" ?
ב-30 יום הראשונים מרגע הפעלת כרטיס ה- SIM וההצטרפות לחבילה היא כוללת מסגרת שירותים צרה בחו"ל המכילה:
- עד 100 דקות שיחה נכנסות ויוצאות מישראל לחו"ל ומחו"ל לישראל
- הודעות SMS נכנסות ויוצאות בחו"ל
- גלישה בנפח 2GB
בתום תקופת ה- 30 ימים הראשונים, החבילה תתעדכן אוטומטית ותכלול את מסגרת השירותים הרחבה.
לאחר מכן חבילת גולן טלקום הכל כלול גם בחו"ל ב- 129 ש"ח לחודש כוללת שירותים במדינות הכלולות כגון: שיחות יוצאות מחו"ל לישראל, SMS מחו"ל לישראל, שיחות נכנסות וגלישה עד 12GB בחו"ל.
בשאר החבילות והמבצעים המוצעים, שיחות בחו"ל יוצאות ונכנסות הן בתשלום, תוכלו להתעדכן בתעריפים בכל עת בעמוד "תעריפים"
האם שיחות נכנסות אל הלקוח בחו"ל כלולות בחבילת גולן טלקום גם בחו"ל?
שיחות נכנסות אל הלקוח בחו"ל הן בתשלום על ידו ואינן נכללות בחבילה שרכש לשימוש בישראל.
תוכל למצוא את תעריפי השיחות הנכנסות בטבלת התעריפים של שיחות בחו"ל במידע ותמיכה – תעריפים
ב"האזור האישי שלי", בעמוד "חסימת חו"ל" תוכל לבדוק האם שירות שיחות בחו"ל פתוח או חסום ותוכל כמו כן לעדכן את ההגדרות.
ברירת המחדל שלך בגולן טלקום הינה:
שיחות בחו"ל - פתוח
אינטרנט בחו"ל - סגור
להלן מספר טיפים להתנהלות חכמה בעת שהותך בחו"ל:
- התעריפים עשויים להשתנות מעת לעת (בגלל התלות במפעילים הזרים ובשינויי שער החליפין) ולכן אנו ממליצים לך להתעדכן בתעריפים במועד נסיעתך לחו"ל
- אם לא רכשת חבילת חו"ל הגלישה תהיה חסומה על פי חוק. באפשרותך לגלוש בחו"ל בנקודות WIFI חינם
- מכשיר האייפון ומכשירים בעלי מערכת הפעלה אנדרואיד חסומים בדרך כלל כברירת מחדל לגלישה בחו"ל. כדאי לוודא זאת בטרם היציאה לחו"ל. במידה והינכם מעוניינים בגלישה באמצעות מכשירים אלה בחו"ל יש לשנות הגדרה זו במכשיר
שירות חינם המאפשר למנוי סינון שיחות נכנסות בעת שהות בחו"ל באמצעות בחירת סיסמא אישית.
עם הפעלת השירות שיחה נכנסת תתאפשר רק בהקשת סיסמא שנבחרה על ידך. בנוסף תוכל לבחור עד חמישה מספרים שלא יתבקשו להזין סיסמא ושיחתם תועבר אוטומטית.
שיחה נכנסת תופנה למענה הקולי במידה ולמתקשר אין את הסיסמא או לחלופין אינו מספר נבחר. במידה וללקוח אין תא קולי השיחה תנותק.
לתשומת ליבך! סינון השיחות מופעל גם בארץ. הפעלת השירות מידית, לכן מומלץ לפתוח את השירות ברגע שצריכים אותו, לדוגמא בסמוך ליציאה מהארץ או מחו"ל.
בשביל לבטל את הפעלת השירות גם בארץ וגם בחו"ל, יש להיכנס לאיזור האישי באתר גולן טלקום ולבטל את השירות באופן עצמאי. נחיתה בישראל אינה מבטלת אוטומטית את השירות.
עם הפעלת השירות "סינון שיחות" יבוטל השירות "חסימת שיחות לא מזוהות" ויופעל אוטומטית עם ביטול השירות.
קבלת SMS לטלפון הנייד שלך בחו"ל אינה כרוכה בתשלום
תעריפים לשיחה בינלאומית (מהטלפון הסלולרי של גולן טלקום בישראל לחו"ל)
לקובץ התעריפים המלאים >לחץ כאן
- המחירים נקובים בש"ח לדקה (כולל מע"מ). יחידות הזמן לחיוב הן של שניה אחת
- התעריפים הינם לכל השימושים שאינם כלולים בחבילת ההתקשרות החודשית
החלפת חבילה רטרואקטיבית מאפשרת לך ליהנות ממעבר לחבילת גולן טלקום מבלי לחכות לחשבונית הבאה.
החלפת חבילה רטרו אקטיבית אפשרית במעבר לחבילת גולן טלקום הכל כלול ב- 129 ש"ח לחודש בלבד.
באפשרותך לבצע החלפת חבילה שתתבצע ברגע זה ותהיה תקפה רטרואקטיבית מתחילת מחזור החיוב.
השימושים שביצעת עד לרגע לביצוע ההחלפה ממחזור החיוב הקודם (15 לחודש) יחושבו מחדש על פי תנאי החבילה שאליה אתה עובר.
לתשומת לבך, ב- 30 יום הראשונים החבילה תכלול במדינות הכלולות בחו"ל את השירותים הכלולים בחבילה במסגרת צרה ותכלול:
- עד 100 דקות שיחה נכנסות מישראל לחו"ל ויוצאות מחו"ל לישראל
- הודעות SMS יוצא לישראל וקבלת שיחות ו- SMS בחו"ל
- גלישה בנפח 2GB.
בתום 30 יום החבילה המלאה תכנס לתוקף באופן אוטומטי.
כניסה למשיבון מהמכשיר הסלולרי שלך:
ניתן להיכנס למשיבון בדרכים הבאות:
- לחיצה ארוכה על הספרה 1
- חייג 151* ולחץ על הSEND
- חייג 058-7770151
לאחר מכן המשך על פי הנחיות המערכת.
חיוב זמן האוויר עבור השימוש בתא הקולי: בהתאם לחבילה שבחרת
כניסה למשיבון ממכשירים אחרים:
חייג את הקידומת 151 לפני מספר היעד (ללא קידומת אפס).
לדוגמא: כדי להגיע למשיבון של מספר הטלפון: 058-6006006
חייג: 151586006006
לאחר מכן המשך על פי הנחיות המערכת.
חיוב זמן האוויר עבור השימוש בתא הקולי: בהתאם לחבילה שבחרת
שירות חיוג בשיחה לא מזוהה 43* בתשלום של 1.90 ₪.
במרבית המכשירים קיימת אופציית חסימת זיהוי חד פעמית באמצעות המכשיר ללא חיוב על ידי הקשת קוד #31#.
אופציה זו הינה באחריות יצרן המכשיר.
להלן הפעולות הנדרשות כדי להתנתק:
- היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il
- בחר בכפתור "האזור האישי שלי"
- בחר בכפתור "בקשת ניתוק"
כמו כן תוכל לפנות אלינו בעניין ניתוק קווים במייל שכתובתו nituk@golantelecom.co.il
או בשיחת טלפון למוקד שירות הלקוחות במספר 0058*
*לתשומת לבך, ניתן לחבר מחדש קו שנותק- חיבור קו לאחר ניתוק הינו בתשלום חד פעמי של 99 ש"ח (עבור כל קו) ובכפוף לזמינות המספר ולנהלי החברה.
את החיבור המחודש ניתן לעשות ביצירת קשר דרך מוקד שירות הלקוחות במספר 0058* / בפנייה בפקס שמספרו 072-2220058 או בפנייה לכתובת המייל - gtpniyot@golantelecom.co.il.
אם ברצונך להוסיף קו תחת אותו חשבון כל שעליך לעשות הוא:
- היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il
- בחר בכפתור "האזור האישי שלי"
- לחץ על כפתור "הוסף קו"
לידיעתך ניתן לרכוש עד 6 קווים, אם ברצונך לרכוש קווים נוספים היכנס שוב לאתר שלנו www.golantelecom.co.il עם שם משתמש חדש.
ב"האזור האישי שלי" תוכל להתעדכן במצב החשבון העדכני של כל הקווים שברשותך, תוכל לראות את כל החשבוניות שלך וגם פירוט שיחות.
להלן הפעולות הנדרשות כדי לראות את מצב החשבון שלך/חשבוניות:
- היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il
- בחר בכפתור החשבון שלי "האזור האישי שלי"
- מצב חשבון והחשבוניות שלך יופיעו שם
"האזור האישי שלי" מאפשר לך לנהל את החשבון שלך באופן עצמאי ומבלי להזדקק לנציג שירות הלקוחות.
בעמוד השירותים תוכל לחסום או להפעיל את כל השירותים הניתנים מגולן טלקום.
להלן רשימת השירותים והפעולות שניתן לפתוח או לחסום אותם באתר וכן להגדיר את האפיון שלהם:
שירותי טלפון
- משיבון
- שיחה מזוהה
- שיחת ועידה
שימוש בארץ
- שיחות למספרי פרימיום 1-900,1-901
- שיחות למספרי פרימיום 1919
- הודעות MMS יוצאות
- הודעות SMS יוצאות
גלישה סלולרית
- שירותי תוכן פרימיום
- מנוי לשירותי תוכן
שיחות בעת שהיה בחו"ל (international roaming)
- שיחות בחו"ל
- גלישה סלולרית בעת שהיה בחו"ל
שיחות בינלאומיות (שיחות מישראל לחו"ל)
- SMS לחו"ל (הודעות מישראל לחו"ל)
- MMS לחו"ל (הודעות מולטימדיה מישראל לחו"ל)
- שיחות מישראל לחו"ל
- הכנס לאיזור האישי דרך התפריט העליון של האתר
- בחר "עדכון אמצעי תשלום"
- בחר "החלפת אמצעי תשלום"
יש להגדיר APN באופן הבא:
הגדרות ← חיבורים ← רשתות תקשורת סלולריות ← שמות נקודות גישה:
שם משתמש: Cellcom Internet
APN - sphone
MCC - 425
MNC - 02
סוג אימות - לא מוגדר
סוג APN - default, supl
יש להגדיר APN באופן הבא:
הגדרות ← סלולרי ← אפשרויות נתונים סלולריים ← רשת נתונים סלולריים← ולמלא רק את השדה הבא:
APN: internet.golantelecom.net.il
חיבור התקנים לרשת האינטרנט מצריך כתובת בפרוטוקול אינטרנט (IP).
IPV6 הינה גרסה חדשה לפרוטוקול האינטרנט שמחליפה את פרוטוקול IPV4 הצורך בשדרוג גרסה נבע מגידול של משתמשי האינטרנט בעולם והצורך בכתובת IP נוספות.
גולן טלקום, באמצעות רשת סלקום, תומכת בהקצאת כתובות לפי הפרוטוקול החדש .
היכנס לאזור האישי שלך ותוכל להתעדכן במצב החשבון ולראות את החשבוניות שלך. בנוסף תוכל לנהל את החשבון שלך דרך האתר. לדוגמא: להוסיף ולגרוע שירותים והכל בצורה קלה ופשוטה. אמצעי הזיהוי שלך הינם מספר הלקוח והסיסמא שנשלחו אליך במייל בעת ההרשמה.
תעריפים מלאים בחו"ל לשירותים הבאים:
שיחות מקומיות, שיחות נכנסות, שיחות יוצאות, שיחות לישראל, שיחות יוצאות לשאר מדינות העולם, SMS לישראל , SMS למדינות העולם ותעריפי הגלישה בחו"ל.
לתעריפים המלאים בחו"ל - לחץ כאן
תעריפים מלאים מישראל לשירותים הבאים:
לתעריפי השימושים מישראל לחו"ל - לחץ כאן
תשלום חד פעמי של 19 ₪* אשר מחויב בעת הרכישה. חשבונית על תשלום זה תחכה לכם תוך מספר ימים בעמוד האישי שלכם באתר. לידיעתך כל כרטיס sim מחויב בנפרד.
*אלא אם כן נקבע אחרת בעיקרי פרטי התכנית הרלוונטית.
בעת הפעלת כרטיס ב-SIM תחוייב בעלות של 30 ₪ עבור כל כרטיס.
כן. להדפסת החשבונית, היכנס ל- "האזור האישי שלי", לחץ על "החשבונית שלי" ותוכל לראות או להדפיס את החשבוניות שלך בגולן טלקום.
מחזור החיוב מתחיל ביום בו מתחילה תקופת החיוב. מחזור החיוב שלנו בגולן טלקום הוא ה- 15 לחודש. כלומר תקופת החשבונית הינה מה- 15 לחודש ועד ה- 14 של החודש הבא.
בכל חשבונית תוכל למצוא באופן בולט את תקופת החיוב. חבילת הבסיס הינה תכנית post paid והתשלום בגינה יתבצע מספר ימים לאחר תום מחזור החיוב.
גם החיוב עבור השימוש במרכיבים שאינם כלולים בחבילה ושאינם חורגים מתקרת החיוב בתכנית התעריפים שלך, מתבצע בתום מחזור החיוב, עבור השירותים שנצרכו במהלכו.תקרת החיוב - עם הגיע סך החיוב בגין שימושים בשירותי החברה שאינם כלולים בחבילת הבסיס [לא כולל שימוש בשירותי החברה בחו"ל], לסך מצטבר כנקוב בתכנית התעריפים שלך, יחויב חשבונך מיידית בתשלום הסך האמור.
חיוב זהה יחזור על עצמו כל אימת שתגיע מחדש לרף שימושים מצטבר זה. חיובים מתחת לרף האמור ייגבו כאמור בתום מחזור החיוב, עבור השימושים שבוצעו במהלכו.
לדוגמא בחשבונית של 15/08/16 אתם תחויבו עבור דמי השימוש של חבילת הבסיס לתקופה של ה 14/08/16 - 15/07/16 אם במהלך מחזור החיוב השתמשתם בשירותי החברה שאינם כלולים בחבילת הבסיס [לא כולל שירותי החברה בחו"ל], מעל לסך הנקוב בתכנית התעריפים, תחויבו בסך זה מיידית. חיובים מצטברים הנמוכים מתקרת החיוב או היתרה הנמוכה מתקרת החיוב לאחר ביצוע חיוב מיידי, תחויב בסוף מחזור החיוב (ב - 15/08/2016). החשבוניות כולן מחכות לכם באזור האישי ("החשבון שלי") באתר גולן טלקום.
מחזור החיוב של גולן טלקום הינו ה- 15 לכל חודש. כלומר תקופת החשבונית הינה מה- 15 לחודש ועד ה- 14 של החודש הבא.
לכן אם לדוגמא הפעלת את כרטיס ה- sim שלך ב- 17.1 אז החשבונית שלך תכלול חיוב יחסי של עלות החבילה לשימושים בתקופה שבין 17.1 - 14.2 (Post Paid)
כולל חיובים שביצעת מחוץ לחבילה אם היו (לדוגמא שיחות בחו"ל, שיחות למספרי פרימיום וכו').
לקוחות בעלי קווים עם קידומת 058 שלא הפעילו את כרטיס ה-SIM יחוייבו בעבור החבילה אליה נרשמו 30 יום ממועד ההזמנה של הקו.
איך לצמד את השעון למכשיר ולהתחבר לeSIM?
הסבר מפורט בסרטון > לחצו כאן
מהי מטרת השירות?
מאשר שימוש בשעון חכם ללא תלות במכשיר הסלולרי. קבלה והוצאה של שיחות הודעות, האזנה למוזיקה וכו'.
האם ניתן להשאיר את המכשיר הסלולרי בבית?
כמובן! זה היתרון המרכזי של השירות. ניתן להשאיר את הטלפון בכל מקום ולהמשיך להיות מעודכנים דרך השעון.
האם כל שעון חכם יעבוד עם השירות?
יעבדו עם השירות רק שעונים תומכי סלולר.
האם כל האפליקציות עובדות עם השעון?
רק אפליקציות תומכות יעבדו עם השעון. ניתן לראות איזו אפליקציה תומכת בתפריט השעון בטלפון הנייד.
כמה זה עולה?
השירות ניתן בחינם למשך 6 חודשים ולאחר מכן בעלות חודשית של 14.90 ₪.
האם השירות פעיל גם בחו"ל?
בחו"ל השירות יעבוד רק בקרבת המכשיר דרך Bluetooth ולא דרך חיבור סלולרי.
האם השעון יעבוד גם אם הטלפון כבוי?
כן.
אם אני לא מנוי גולן, האם ניתן להתחבר?
השירות ניתן רק למנויים.
האם ניתן להשתמש בeSIM במקביל לסים לרכב?
לא ניתן לקבל את שני השירותים במקביל.
כל החבילות המוצעות בגולן טלקום כוללות נפח גלישה משתנה בהתאם לתכולת החבילה.
בניצול מלא של נפח הגלישה הכלול בחבילה, הגלישה נחסמת עד למחזור החיוב הקרוב.
כדי להמשיך וליהנות מגלישה מוצעות מגוון חבילות תוספת גלישה שיאפשרו לך להמשיך וליהנות מגלישה בסלולר.
חבילות תוספות הגלישה מוצעות במספר מסלולים המאפשרים לך לבחור את החבילה המותאמת לשימושך.
אילו חבילות תוספות גלישה ניתן לרכוש?
חבילה חד-פעמית: עידכון החבילה בקו הטלפון והחיוב בגינה הינם בחיוב חד פעמי לאותו מחזור חיוב
- תוספת גלישה חד פעמית של 2GB נוספים בעלות חד פעמית של 6.90 ש"ח
- תוספת גלישה חד פעמית של 5GB נוספים בעלות חד פעמית של 10.90 ש"ח
חבילה קבועה: חבילת תוספת גלישה קבועה המתחדשת אוטומטית בכל מחזור חיוב עם ניצול הגלישה הכלולה בחבילה שלך
- תוספת גלישה קבועה של 2GB נוספים בעלות חודשית של 5.90 ש"ח לחודש
- תוספת גלישה קבועה של 5GB נוספים בעלות חודשית של 9.90 ש"ח לחודש
חבילה מתחדשת- חבילת תוספת גלישה של 1GB אשר מתעדכנת אוטומטית ועד 5 עידכונים שיהוו תוספת של סה"כ 5GB בחודש
החבילה מתחדשת אוטומטית בניצול מלא של תוספת 1GB ומתעדכנת אוטומטית תוספת של 1GB עד 5 פעמים בחודש.
- תוספת גלישה קבועה מתחדשת של 1GB נוספים בעלות של 3.90 ש"ח
איך רוכשים חבילת תוספת גלישה?
1. דרך מוקד שירות הלקוחות במספר 0058*
2. בשירות עצמי דרך "האזור האישי שלי" באתר
3. דרך SMS הנשלח המאפשר רכישת תוספת גלישה
4. בעמוד תוספות גלישה בכתובת https://www.golantelecom.co.il/data_addons
בטרם ההגעה לניצול מלא של חבילת הגלישה שלך בישראל הכלולה בחבילה אליה אתה מנוי תקבל הודעת SMS המתריעה על כך שחבילת ההגלישה עומדת להסתיים, כמו כן *תקבל הודעה גם לאחר ניצול מלא של הגלישה ותינתן לך האפשרות לרכוש תוספת גלישה ב- SMS.
4. ניתן לבחור תוספת גלישה קבועה או חד פעמית גם במהלך תהליך רכישת קו חדש או במעבר חבילה.
*אם אינך מקבל הודעת SMS המציעה לך רכישת תוספת גלישה אנא וודא כי חשבונך מוגדר כמקבל שליחת חומר שיווקי ב- SMS.
איך אני מבטל רכישה של תוספת גלישה?
1. דרך מוקד שירות הלקוחות במספר 0058*
2. דרך "האזור האישי שלי"
3. בפקס שמספרו 072-2220058
4. בדואר לכתובת - יגאל אלון 98, תל אביב יפו, 61020
רכשתי תוספת גלישה ולא ניצלתי את כולה, האם אוכל לקבל זיכוי יחסי?
חבילות הגלישה הקבועות ניתנות לביטול בכל עת מול שירות הלקוחות או באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.golantelecom.co.il.
בעת הביטול של החבילה הקבועה/מתחדשת תהיה זכאי לזיכוי יחסי כאשר במידה ורכשת תוספת גלישה הקבועה/מתחדשת ניתן לבטל בכל עת והזיכוי היחסי יהיה ביחס לימי השימוש או הנפח מתוכה שלא נצרכו – הגדול מביניהם.
במידה ובחרת באפשרות תוספת גלישה חד פעמית ניתן לבטל את הרכישה במידה ולא נעשה כל שימוש בתוספת הגלישה. אם נעשה שימוש בתוספת הגלישה החיוב יהיה בעבור כל תוספת הגלישה.
האם מנויי כל החבילות יכולים לרכוש תוספת גלישה?
כן, למעט קווים כשרים בהם לא ניתנת האפשרות לגלישה וקווים המנויים בחבילות העסקיות.
- בכל החבילות תוספת הגלישה הינה רק בישראל.
- לא ניתן לגרור מיתרת תוספת הגלישה למחזור החיוב החדש.
- כל חבילות תוספת הגלישה מתעדכנות בניצול מלא של הגלישה הכלולה בחבילה אליה הנך מנוי, הן יתעדכנו באופן מיידי וניתן ליהנות ממנה עד למחזור החיוב ב- 15 לחודש, אז תתעדכן חבילת הגלישה הכלולה בחבילה אליה אתה מנוי.
להפעלת שירות המשיבון בטלפון הנייד שלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:
- הכנס לאזור האישי באתר
- בחר את הקו בו תרצה להוסיף את שירות המשיבון
- בחר ב"תא קולי" והפעל את השירות
השירות כרוך בעלות של 5.90 ש"ח לחודש וניתן לבטלו בכל עת.
לפי דרישתך וללא תשלום נוסף, גולן טלקום מציעה שירות סינון בסיסי למניעת גישה לאתרים פוגעניים. השירות הוא שירות מערכתי המאפשר סינון בסיסי למניעת גישה לאתרים פוגעניים ברשת.
המערכת מבצעת סינון חסימת תוכן כגון: תוכן מיני מכל סוג שהוא, קבוצות קיצוניות של הסתה וגזענות או כל מחזיקי דעה קיצונית כלשהי, אתרי הימורים, כל אתר שמזוהה כפוגעני ע"י בסיס נתונים המתעדכן מדי יום.
הסטנדרט לסינון סיווג התוכן הוא ע"פ הסטנדרט המקובל של פורטינט העולמית לסיווג תכנים פוגעניים. קהילת משתמשים מכל העולם מדווחים על תוכן פוגעני ומעדכנים את פורטינט וחברות נוספות בכדי שיחסמו את אותם אתרים בפני ילדים או כל מי שחפץ בסינון זה.
שימו לב - מדובר בסינון בסיסי, אשר אינו מבטיח חסימה מוחלטת של תכנים מסוג זה ואינה מייתרת את הצורך להשתמש באמצעים נוספים.
להפעלת החסימה יש להכנס ל"איזור האישי" -> "פעולות כלליות" -> "הגדרות רכישות ותוכן" -> "שירות סינון אתרים" -> להעביר את "שירות סינון אתרים" למצב "כן".
שירות "עקוב אחריי" הוא שירות המאפשר הפניית שיחות מקו "גולן טלקום" למספר קווי ישראלי נייח, כולל מספרי ביפר (לא ניתן להפנות שיחה למספרי פרימיום, למספרים ניידים, למספרים בינלאומיים ולמספרים פלסטינאי) .
לתשומת ליבך-שירות זה מחייב הגדרה מחדש של הפניית השיחה כל 15 לחודש בשעה 8:00 בבוקר שכן היעדים שהגדרת נמחקים (בין 07:00 ל- 07:59 בבוקר). להלן הפעולות הנדרשות כדי להירשם לשירות:
- היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il
- בחר בכפתור האזור האישי שלי (צד שמאל למעלה)
- בחר ב"עקוב אחריי"
להזכירך השימוש בקו צריך להיות הוגן ולשימוש פרטי ולא עסקי.
*השירות אינו זמין בחו"ל
השירות "עקוב אחריי" אינו מתאפשר במידה והנך רשום לשירות "המספר הבינלאומי שלי", השירותים הללו לא יעבדו בו זמנית, לכן עליך לבחור אחד מהם.
"האזור האישי שלי" מאפשר לך לנהל את החשבון שלך באופן עצמאי ומבלי להזדקק לנציג שירות הלקוחות.
בעמוד השירותים תוכל לחסום או להפעיל את כל השירותים הניתנים מגולן טלקום.
להלן רשימת השירותים והפעולות שניתן לפתוח או לחסום אותם באתר וכן להגדיר את האפיון שלהם:
שירותי טלפון
- משיבון
- שיחה מזוהה
- שיחת ועידה
שימוש בארץ
- שיחות למספרי פרימיום 1-900,1-901
- שיחות למספרי פרימיום 1919
- הודעות MMS יוצאות
- הודעות SMS יוצאות
גלישה סלולרית
- שירותי תוכן פרימיום
- מנוי לשירותי תוכן
שיחות בעת שהיה בחו"ל (international roaming)
- שיחות בחו"ל
- גלישה סלולרית בעת שהיה בחו"ל
שיחות בינלאומיות (שיחות מישראל לחו"ל)
- SMS לחו"ל (הודעות מישראל לחו"ל)
- MMS לחו"ל (הודעות מולטימדיה מישראל לחו"ל)
- שיחות מישראל לחו"ל
"מספר וירטואלי" הוא שירות המאפשר לך לקבל מספר נוסף בקידומת 058 אשר המחייגים אליהם יגיעו למספר הסלולר שלך בגולן טלקום. המספרים החדשים יוכלו לקבל שיחות בלבד והם מהווים פתרון תקשורת חכם ונוח למגוון שימושים החל מקו ישיר בכיוון אחד בלבד (מספר שאפשר רק להתקשר אליו), דרך פתרון לצורך במספרים בעלי תאריך תפוגה נקוב ועד שימוש דיסקרטי ואישי.
באפשרותך לקבל מספר וירטואלי אחד לקו, בתשלום בסך 19.90 ₪. לא ניתן לקבל מספר וירטואלי נוסף (שני) לקו, גם לא בתשלום.
מנוי בחבילת פרימיום יכול לקבל עד שני מספרים וירטואליים לקו, ללא עלות. לא ניתן לקבל מספר וירטואלי נוסף (שלישי), גם לא בתשלום.
"המספר הבינלאומי שלי" הוא שירות המהווה פתרון מצוין לצורכי תקשורת ישירה בקבלת שיחות לנייד שלך מחו"ל כשאתה בישראל.
השירות מאפשר לבצע שיחות בינלאומיות ממגוון מדינות בחו"ל לקו שלך בגולן טלקום בתעריף של שיחה מקומית וללא עלות העברה ממקום היעד של המתקשר בחו"ל.
איך זה עובד?
בוחרים מספר בינלאומי למדינה והעיר הרצויה, מוסרים את המספר לבני משפחה, חברים, עסקים ואנשי קשר עסקיים בחו"ל והמתקשר אליך מחו"ל, נהנה מתעריפי שיחה מקומית אליך לנייד.
לדוגמה: חברך המתקשר מניו יורק למספר הבינלאומי שלך כשהינך בישראל יחוייב בתעריף שיחה מקומית של שיחה בניו יורק.
באפשרותך לקבל מספר בינ"ל אחד לקו, בתשלום חודשי בסך של 19.90 ₪. לא ניתן לקבל מספר בינ"ל נוסף (שני) לקו, גם לא בתשלום.
*מנוי בחבילת פרימיום יכול לקבל עד שני מספרים בינ"ל לקו, ללא עלות במדינות הכלולות בשירות (ארה"ב, קנדה, צרפת ובריטניה) ובלבד שסך המספרים הבינ"ל לא יעלה על שניים. לא ניתן לקבל מספר בינ"ל נוסף (שלישי), גם לא בתשלום. ניתן לקבל את השירות ביתר המדינות הכלולות בשירות בתשלום חודשי של 19.90 ₪.
שירות חינם המאפשר למנוי סינון שיחות נכנסות בעת שהות בחו"ל באמצעות בחירת סיסמא אישית.
עם הפעלת השירות שיחה נכנסת תתאפשר רק בהקשת סיסמא שנבחרה על ידך. בנוסף תוכל לבחור עד חמישה מספרים שלא יתבקשו להזין סיסמא ושיחתם תועבר אוטומטית.
שיחה נכנסת תופנה למענה הקולי במידה ולמתקשר אין את הסיסמא או לחלופין אינו מספר נבחר. במידה וללקוח אין תא קולי השיחה תנותק. סיסמת ברירת המחדל לרישום חדש הינה 9999.
הפעלת השירות הינה אוטומטית בזמן שהייתך בחו"ל ואין צורך להפעילו בכל פעם מחדש. הגדרת מספרים מועדפים ושינוי או הגדרת קוד גישה בחיוג 610*.
במידה והנך לקוח קיים, הסיסמא לניהול השירות הינה 1234. בהצטרפות חדשה לשירות, הסיסמא לניהול השירות הינה 1234.
השירות מספק לך, גולש המחובר לרשת האינטרנט הסלולרית של החברה הגנה מפני אתרים החשודים כאתרי פישינג, מניעת גניבת פרטים אישיים, אתרים החשודים כנגועים בנוזקות, אתרים שמטרתם גניבת זהות והתחזות ואתרים שעלולים להיות מקושרים לתוכנות ריגול, כופר. במקרים אלו הגלישה לאתר תחסם ותופנה לדף נחיתה המיידע אודות ביצוע החסימה.
השירות בעלות 5.90 ש"ח לחודש בעבור כל קו וניתן לבטלו בכל עת.
כתובתנו:
גולן טלקום בע"מ
ת.ד. 2058
"א-יפו 61020
מוקד שירות הלקוחות:
בטלפון 0058* ׁׁימים א'-ה' 08:00-16:00
ובוואטסאפ שירות 058-7778888 ומכירות 058-7779999 ימים א'-ה' 08:00-22:00
שישי וערבי חג 08:00-13:00
מוקד חו"ל בחיוג מחו"ל 058-5555858
חול המועד:
בטלפון 0058* - 08:00-16:00
בוואטסאפ 058-7778888 - 08:00-16:00
לדיווח על תקלות לחץ כאן.
חיוג מחו"ל (שיחת חינם מרשת גולן טלקום): 972585555858+ (כולל שירותי רכישת חבילות והסרה/פתיחה של שירותי נדידה בינלאומית).
פנייה לתלונות הציבור ניתן לשלוח לכתובת המייל:
gtcontact@golantelecom.co.il
או בחיוג למספר 0058*
E-mail:
לפניות- gtcontact@golantelecom.co.il
דרכים להתנתקות:
לפניות הנוגעות לניתוק קווים אנא צור קשר במייל שכתובתו: nituk@golantelecom.co.il
ניתן לבקש ניתוק קווים גם בשיחה למוקד שירות הלקוחות במספר 0058* או בפקס שמספרו: 072-2220058
ספר טלפונים-שירותי מודיעין:
- לספר טלפונים אינטרנטי לחץ כאן.
- מוקד מידע לקבלת מספרי טלפון של לקוחות גולן טלקום: 124458 (ברשת גולן טלקום).
פקס:
לשימוש ע"פ הנחיות בהסכם ההתקשרות בלבד
072-2220058
רכז נגישות:
- שם הרכז: מאי חנן
- כתובת מייל: negishut@golantelecom.co.il
- טלפון- 0586390339
כל דוכני גולן טלקום הינם נגישים.
מספרי 1800/1700- חיוג למוקדי שירות טלפוניים של גולן טלקום:
מוקד שירות: 1800016058 / 1700016058
מוקד לדיווח על מכשיר או SIM גנוב / אבוד: 1800016059/ 1700016059