03.07.19

עדכון לקוחות

לקוחות יקרים,

 

מנויים שכבר פנו אלינו בעבר בעניין עדכון מחיר בסיום מבצע לתקופה קצובה בשל כך שלא קיבלו הודעות לפני עליית המחיר בסוף המבצע, ופנייתם נדחתה, מוזמנים למלא תוך 90 יום מהיום טופס אינטרנטי שבאמצעותו ניתן יהיה לבקש לקבל החזר חד פעמי של ההפרש עבור חודש אחד בין מחיר החבילה לאחר סיום המבצע ובין מחיר המבצע לפני סיומו. יש למלא בטופס את פרטי הפנייה אלינו בעבר (מתי נעשתה הפנייה, באיזה אמצעי, ולגבי איזה קו). ניתן למצוא ולמלא את הטופס באתר האינטרנט שלנו, באמצעות הקשה על לחצן "צור קשר" בתחתית דף הבית מצד שמאל.

 

כמו כן, במידה והנך מעוניין לקבל את החשבוניות החודשיות בדואר אלקטרוני, תוכל לעשות זאת באמצעות פנייה לשירות הלקוחות שלנו בכתובת הבאה: gtpniyot@golantelecom.co.il.

 

בברכה,

גולן טלקום