נגישות

  • נשמח לעזור לבעלי צרכים מיוחדים ב- 0058*
  • רשימת הסניפים הנגישים לפי האיזורים הבאים:
    לאיזור צפון - לחץ כאן
    לאיזור מרכז- לחץ כאן
    לאיזור דרום - לחץ כאן
  • לאיזור ירושלים- לחץ כאן
 
קבצי קול:
 
 
להרשמה לשירותים לבעלי מוגבלויות:
בנוסף יש לציין את מספרי הטלפון בגולן טלקום שבבעלותך ולפרט מהו השירות בו אתה מעוניין:
 
 
1. שירות טלפוני להקראת מסרונים 

 
המוקד מאפשר ללקוח עם מוגבלות בראייה לקבל שירות הקראת מסרונים ללא עלות.
משתמש רשום בשירות יקבל שיחת טלפונית מנציג במוקד אשר יקריא לו את תוכן המסרון אותו קיבל למכשירו.

להצטרפות: מלאו את טופס התקנון והרישום- לחץ כאן 

צרפו אסמכתא המעידה על הליקוי/מוגבלות ושלחו לפקס מספר: 0722220058 או לכתובת דוא"ל: gtpniyot@golantelecom.co.il
 
*השירות יכנס לתוקף תוך 2 ימי עסקים מרגע קבלת המסמכים הרלוונטיים.*השירות במוקד יינתן למשתמשים רשומים בלבד.

חשוב לדעת: השירות ניתן בכפוף לתנאי התקנון ובכפוף להוראות הסכמי ההתקשרות של הלקוח עם גולן טלקום, לרבות התנאים הכלליים להתחברות לרשת גולן טלקום.
 
 
2. שירותי עזר מיוחדים
 
מוקד שירות טלפוני להעברת מסרים
 
המוקד מאפשר ללקוח עם מוגבלות בשמיעה / דיבור להעביר מסרים ללא עלות באמצעות שליחת פנייה כתובה (SMS, פקס, מייל) למוקד, המסר יועבר על ידי המוקד לצד שלישי. העברת המסרים כוללת גם: הזמנה או ביטול תורים, הזמנת שירותים, קביעת פגישות ושירותי מידע. להצטרפות:

מלאו את טופס התקנון והרישום-  לחץ כאן 
 
צרפו אסמכתא המעידה על הליקוי/מוגבלות ושלחו לפקס מספר: 0722220058 או לכתובת דוא"ל: gtpniyot@golantelecom.co.il
*השירות יכנס לתוקף תוך 2 ימי עסקים מרגע קבלת המסמכים הרלוונטיים.*השירות במוקד יינתן למשתמשים רשומים בלבד. 
 
איך פונים למוקד?
משתמשים יכולים לפנות למוקד באחד מן האמצעים הבאים:

• שליחת פקס למספר 08-6206820.
• משלוח דואר אלקטרוני ל- info@r-service.co.il
 • משלוח הודעת sms למספר 5300
 • צ'אט באמצעות תוכנת SKYPE.

מה כותבים בפניה?
על הפניה למוקד לכלול את הפרטים הבאים:

• שם פרטי ושם משפחה.
• מספר מנוי בגולן טלקום שצורף למוקד התיווך.
• מספר ת.ז. במקרה בו מקום היעד דורש זאת.
• שם מלא ומספר הטלפון של היעד.
• מספר סלולארי / מייל לחזרה במקרה בו הנך מעוניין שיחזרו אליך באמצעי אחר.
• תוכן המסר בצורה בהירה ופשוטה ככל הניתן.
• ייפוי כח - אם יש צורך במתן ייפוי כח לביצוע הפניה (באחריות הלקוח להעבירו ביחד עם הפניה).
***פניה עם מידע חסר לא תטופל ע"י המוקד
 
 חשוב לדעת: השירות ניתן בכפוף לתנאי התקנון ובכפוף להוראות הסכמי ההתקשרות של הלקוח עם גולן טלקום, לרבות התנאים הכלליים להתחברות לרשת גולן טלקום.